nisti

نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nisti

نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nisti
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۷/۲۱
    هه
  • ۹۴/۰۷/۰۴
    :"(

:"(

  • ۹۴/۰۶/۱۳
  • بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو

نظرات  (۸)

خخخ
خب حداقل خدارو شکر جوابی که به من دادید با بقیه فرق داشت
هر موقع ماهی رو از آب بگیری تازه هست
فقط حواست باشه پولک داشته باشه
چون همه کارات الکی میشه
پوچ و توخالی ... ... ... .
پاسخ:
اهووووووووم
چی بگم هه
پاسخ:
:"(
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
      با سلام
    من 13سال است که با به اصطلاح جن ها رابطه دارم .آنها را می بینم و صدای آنها را می شنوم و حقایق بزرگ و تکان دهنده ای درباره واقعیت آنها می دانم .حقایقی که با زندگی  ما قبل وبعد از مرگ در ارتباط تنگاتنگ است.آنها به هیچ وجه شبیه تصورات ما از آنها نیستند.
    اگر می خواهید از بزرگترین راز هستی انسانها با خبر شوید به وبلاگ من بیایید.اگر به درست بودن گفته های من شک کردید عاجزانه از شما می خواهم من را در اطلاع رسانی به دیگران یاری کنید(از طریق اینترنت یا...)
    آدرس ایمیل:adamhoshyar55@yahoo.com
  • نفس سادات ......
  • لایییییییییک
    دنبالی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">